Jouw functie

  • Je kan multitasken als de beste.
  • Je biedt ondersteuning aan de Insurance Manager.
  • Je ondersteunt mee het onthaal en de HR afdeling.
  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van het economaat.
  • Je bestelt werkkledij wanneer dit nodig is.
  • Je levert een toegevoegde waarde bij de organisatie van bedrijfsevenementen.
  • Je beheert de website en de LinkedIn pagina en beantwoord berichtjes.
  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de nieuwsbrief en het samenstellen van het personeelskrantje.
  • Je beheert de vergaderzalen en zet deze klaar wanneer nodig.

Ons aanbod

  • Een zeer gevarieerde job met reële verantwoordelijkheden.
  • Een interessant en aantrekkelijk loonpakket volgens pc 226.00.
  • Voltijdse tewerkstelling in een dynamisch, tof team regio Waasland.
  • De kans om mee te werken aan de verdere groei van de onderneming.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelorsdiploma Office Management of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt interesse in insurance en legal en je wil hier over bijleren.
  • Je kan goed prioriteiten stellen.
  • Je bent communicatief en spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Je durft je uitdrukken in het Frans.
  • Je kan vlot overweg met MS Office toepassingen.
  • Je hebt een hands-on mentaliteit en je bent punctueel.
  • Je bent gedreven, flexibel en stressbestendig.
Vacature nr. 66240166

Dit is exact wat ik zoek, hoe solliciteer ik?

Stuur jouw sollicitatie en cv naar lize@talentboxx.be

TOT HEEL BINNENKORT!

Groetjes,
Het Talentboxx team.

Niet helemaal wat je zoekt? Klik hier voor het overzicht van alle openstaande vacatures.