Jouw functie
- Je kan multitasken als de beste.
- Je biedt ondersteuning aan de Insurance Manager.
- Je ondersteunt mee het onthaal en de HR afdeling.
- Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van het economaat.
- Je bestelt werkkledij wanneer dit nodig is.
- Je levert een toegevoegde waarde bij de organisatie van bedrijfsevenementen.
- Je beheert de website en de LinkedIn pagina en beantwoord berichtjes.
- Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de nieuwsbrief en het samenstellen van het personeelskrantje.
- Je beheert de vergaderzalen en zet deze klaar wanneer nodig.
Ons aanbod
- Een zeer gevarieerde job met reële verantwoordelijkheden.
- Een interessant en aantrekkelijk loonpakket volgens pc 226.00.
- Voltijdse tewerkstelling in een dynamisch, tof team regio Waasland.
- De kans om mee te werken aan de verdere groei van de onderneming.
Jouw profiel
- Je bent in het bezit van een bachelorsdiploma Office Management of gelijkwaardig door ervaring.
- Je hebt interesse in insurance en legal en je wil hier over bijleren.
- Je kan goed prioriteiten stellen.
- Je bent communicatief en spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Je durft je uitdrukken in het Frans.
- Je kan vlot overweg met MS Office toepassingen.
- Je hebt een hands-on mentaliteit en je bent punctueel.
- Je bent gedreven, flexibel en stressbestendig.
Vacature nr. 66240166
Dit is exact wat ik zoek, hoe solliciteer ik?
Stuur jouw sollicitatie en cv naar lize@talentboxx.be
TOT HEEL BINNENKORT!
Groetjes,
Het Talentboxx team.