Jouw functie

Als Marketing Assistant bied je ondersteuning aan de marketingmanager bij de uitwerking van allerhande marketinginitiatieven. Zo schrijf je mee aan wervende teksten voor onze bedrijfskrant, newsletters en website. Je staat in voor de lay-out van uitnodigingsfolders, newsletters, website landingspagina’s … De opmaak van visuals ter illustratie van deze communicatie behoort ook tot je takenpakket. Je houdt de website en online catalogus mee up-to-date en creëert boeiende content op sociale media. Je denkt mee over nieuwe mogelijke marketinginitiatieven. Je staat in voor een foutloze controle van teksten en drukwerken in prepress-fase. Verder help je ook bij de organisatie van beursdeelnames, klantonthaal & -opleidingen, bedrijfsbezoeken, klantenevents enz.

Ons aanbod

  • Een uitdagende functie in een dynamisch en gemotiveerd team, waarbij deeltijds werken (minstens 60%) tot de mogelijkheden behoort – in geval van deeltijds is het uurrooster in overleg in te vullen;
  • Een omgeving waarin creativiteit wordt aangemoedigd en je volop kansen krijgt om je te ontplooien;
  • Een motiverend salaris, aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, eco-cheques, bonus CAO90).
  • Na een inloopperiode is een combinatie tussen werken op kantoor en vanuit de Home Office mogelijk.
  • Regio Deinze.

Jouw profiel

  • Je hebt een bachelor diploma en beschikt bij voorkeur over een eerste ervaring binnen een marketingafdeling.
  • Interesse in online media is een must. Kennis van Publisher, MailChimp, Magento, SEO technieken, Google Analytics, … is een pluspunt.
  • Social media kanalen zoals Facebook, LinkedIn, YouTube, … hebben geen geheimen voor jou.
  • Je bent administratief sterk, je slaagt erin je eigen werk te plannen en zelfstandig taken af te werken, rekening houdend met deadlines.
  • Je voert uiterst nauwkeurig je opdrachten uit.
  • Je hebt een vlotte pen en een creatieve geest.
  • Je werkt graag in team en je bent service-minded.
  • Je hebt een uitstekend taalgevoel, een perfecte kennis van het Nederlands en een goede beheersing van het Frans. Je talenkennis is vooral belangrijk voor het schrijven en corrigeren van teksten. Eenvoudige vertalingen naar het Frans behoren ook tot het takenpakket.
  • Op regelmatige basis sta je mee in voor het onthaal van klanten en het beheer van de telefooncentrale.
Vacature nr. 65980357

Dit is exact wat ik zoek, hoe solliciteer ik?

Stuur jouw sollicitatie en cv naar carmen@talentboxx.be

TOT HEEL BINNENKORT!

Groetjes,
Het Talentboxx team.

Niet helemaal wat je zoekt? Klik hier voor het overzicht van alle openstaande vacatures.