Jouw functie

Als Front Office Medewerker bij onze klant krijg je een tweeledig takenpakket:

  • Enerzijds ben je het gezicht en de stem van onze klant. Je zorgt voor een vlot en warm onthaal van al onze bezoekers en je helpt hen verder. Je beantwoordt tevens al de inkomende telefoinische oproepen en je verwijst iedereen door naar de juiste contactpersoon. Je reserveert vergaderruimtes bij het bezoek van klanten en prospecten. Je bestelt kantoormateriaal en je onderhoudt het economaat. Dit behelst ca 20% van je takenpakket.
  • Anderzijds heb je als hoofdtaak om het sales team op administratief vlak te ondersteunen. Dit behelst ca 80% van je takenpakket. Je helpt vooral met de administratie voor, tijdens en na de opmaak van onze bestekken. Hiertoe ga je aan de slag in verschillende softwarepaketten die je aangeleerd zullen worden. Je helpt ook mee met de aanmaak en het updaten van de technische fiches van de verschillende producten en je zorgt voor een correcte input in het ERP-systeem (Exact). Je verzorgt de aanvragen van klanten m.b.t. de toegang tot de webshop. Je werkt eveneens in MS Office Access en MS Office Adobe Acrobat Reader. Je registreert bestellingen, prijsaanvragen, verslagen en je vraagt diverse attesten op bij externe partijen.Tot slot help je de salescollega’s ook met het verzorgen van inschrijvingen voor events.

Ons aanbod

  • Een voltijdse functie in een groeiende en ambitieuze familiale onderneming.
  • Correcte verloning op basis van je profiel en/of ervaring aangevuld met een ruim pakket aan extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, 12 ADV dagen.
  • Een boeiende job vol uitdaging en afwisseling binnen een enthousiast team van ondernemende collega’s.
  • Dagelijks een aanbod van vers fruit op het werk.
  • Je werkt vanuit onze vestiging te Lokeren in een mooie groene omgeving.

Jouw profiel

  • Bachelor diploma in een administratieve, organisatorische richting of je kan reeds relevante praktijkervaring voorleggen.
  • Relevante werkervaring in een gelijkaardige functie binnen een bouwbedrijf is een extra troef!
  • Sterk in multitasking.
  • Discreet
  • Administratief werk je nauwkeurig en punctueel met cijfers.
  • Goede kennis van het Frans, vooral mondeling.
  • Zonnig karakter die weet hoe je een bezoeker moet verwelkomen en doorverwijzen naar de juiste contactpersoon.
  • Je bent van nature uit goed georganiseerd en je werkt graag efficiënt.
  • Je bent loyaal en je hebt zin voor verantwoordelijkheid.
  • Een dynamische teamplayer die houdt van zelfstandig, projectmatig en klantgericht werk.
  • PC-vaardig en sterk vertrouwd met MS Office: Word, Excel, Access.
  • Je bent vaardig in Adobe Acrobat Reader.
  • Kennis van Exact is een extra troef
Plaats tewerkstelling: Brecht

Dit is exact wat ik zoek, hoe solliciteer ik?

Stuur jouw sollicitatie en cv naar carmen@talentboxx.be

TOT HEEL BINNENKORT!

Groetjes,
Het Talentboxx team.

Niet helemaal wat je zoekt? Klik hier voor het overzicht van alle openstaande vacatures.