Jouw functie

Als medewerker op de Customer service afdeling ben je betrokken bij de operationele, commerciële en administratieve taken in het bedrijf om het transport vlot en kostefficiënt uit te laten voeren. Je bent het coördinatiepunt en contactpersoon voor de klanten en de planningsafdeling. Deze functie biedt verder een grote verantwoordelijkheid en verscheidenheid aan taken.

Hoofdactiviteiten

  • Aannemen van orders en deze verwerken in relevante systemen
  • Ontwikkelen en onderhouden van relaties met klanten en planningsafdeling
  • Klanten ondersteunen bij de administratieve verwerking van douane gerelateerde documentatie om een vlotte overtocht te organiseren
  • Dagelijks bewaken van alle klantenorders, oplossen van problemen en order gerelateerde eisen
  • Ervoor zorgen dat de activiteiten van het bedrijf in overeenstemming zijn met de wettelijke vereisten en de BRC Storage & Distribution norm wordt gehandhaafd

Operationele taken

  • KPI beheer
  • Afrekeningen aan onderaannemers/vervoerders voorbereiden en verwerken (cost control)
  • Nauwe samenwerking met het commercieel team
  • Contactpersoon tussen de planning en de klant

Ons aanbod

Je komt terecht in een dynamische omgeving binnen een toonaangevend logistiek bedrijf in de omgeving van Brugge met:

  • De bedrijfscultuur: gedrevenheid en teamwork zitten in het DNA
  • Een voltijds contract 38u in dagdienst (09.00 – 17.00) – geen weekendwerk
  • Een marktconform loon met extralegale voordelen (ADV, maaltijdcheques, groepsverzekering, etc.)
  • Interne opleidingen in functie van capaciteiten, interesses en mogelijkheden
  • Kansen om jezelf te ontwikkelen én, als je de ambitie hebt, intern door te groeien

Jouw profiel

In deze functie leggen we vooral de nadruk op klantgerichtheid, een teamplayer en resultaatgericht.

  • Kan je vlot communiceren en ligt initiatief nemen binnen je comfort zone?
  • Ben je nauwkeurig en administratief sterk?
  • Ben je energiek?
  • Kan je resultaatgericht werken?
  • Heb je een zeer goede kennis van het Nederlands, het Engels en eventueel Frans?
  • Werk je vloeiend met Office-toepassingen (Outlook, Word, Excel)?
  • Heb je reeds enige ervaring in de logistieke wereld of ben je net afgestudeerd binnen het domein van de logistiek (een eerste stage ervaring is een plus)?
  • Heb je ervaring in de omgang met klanten, commerciële vaardigheden?
  • Enige kennis van douaneformaliteiten geeft je een voorsprong in het leerproces.
Vacature nr.

Dit is exact wat ik zoek, hoe solliciteer ik?

Stuur jouw sollicitatie en cv naar pauline@talentboxx.be

TOT HEEL BINNENKORT!

Groetjes,
Het Talentboxx team.

Niet helemaal wat je zoekt? Klik hier voor het overzicht van alle openstaande vacatures.