Jouw functie

Borgen van alle administratief-commerciële en administratief-financiële taken binnen het Customer Service Center van de branch:

  • Allereerste telefonisch contact met nieuwe klanten.
  • Opmaken van de offerte en registratie van het order in het ERP pakket.
  • Afhandelen van particuliere aanvragen via telefonisch contact.
  • Opmaak van de factuur.
  • Inning van de facturen: debiteurenbeheer, up-to-date houden van klantengegevens, back-up voor de klantenboekhouding.
  • Behandeling van klachten: dossiers up-to-date houden, analyse van de klacht mee opmaken, communicatie met de klant rond de klacht en de genomen acties.
  • Voor alle taken werk je zeer nauw samen met een Accountmanager die de klanten bezoekt en de technische dienst.
  • Onderhouden van goede contacten met de klant teneinde een lange termijnrelatie uit te bouwen.
  • Bijwerken en onderhouden van de vakkennis en de technische vaardigheden binnen het eigen vakdomein teneinde de eigen kennis en vaardigheden te maximaliseren en deze optimaal binnen de organisatie toe te passen.

Ons aanbod

  • 39 u/week: 5 x 7,8 uur of 7u48 min te werken per dag – 20 verlofdagen en 6 betaalde ADV dagen.
  • Hospitalisatieverzekering voor het hele gezin.
  • Groepsverzekering
  • Bonus
  • Ecocheques
  • Maaltijdcheques
  • Glijdende werkuren stamtijden 9u-12u en 13u30-16u / glijtijden 7u30-9u en 16u-18u, permanentie moet wel worden gegarandeerd per team.
  • Thuiswerken kan na de opleidingsperiode – je wordt 3 dagen per week op kantoor verwacht.
  • Jouw kantoor ligt dit bij jouw thuisbasis, in Roeselare, Melsele of Zele.

Jouw profiel

  • Teamspirit is heel belangrijk, maar je kan ook zelfstandig werken.
  • Je werkt nauwkeurig, bent proactief en denkt probleemoplossend.
  • Je communiceert vloeiend in het Nederlands en hebt ook een goede kennis van Frans.
  • Je bent stressbestendig, kan goed prioriteiten stellen en hebt zin voor verantwoordelijkheid.
  • Je hebt commerciële feeling en bent klantvriendelijk.
  • Je hebt een zeer goede kennis van MS Office.
Plaats tewerkstelling: Elsene  – Vacture: 6679208

Dit is exact wat ik zoek, hoe solliciteer ik?

Stuur jouw sollicitatie en cv naar kristel@talentboxx.be

TOT HEEL BINNENKORT!

Groetjes,
Het Talentboxx team.

Niet helemaal wat je zoekt? Klik hier voor het overzicht van alle openstaande vacatures.