Jouw functie

Jobomschrijving Commerciële Opvolging Sales flow

De Jobomschrijving bestaat uit volgende KERNtaken:

Onderstaande is voor Benelux en Internationale klanten (90-95% bureau. 5-10% baan)

A) Sales opvolging agenten, verdelers, verkopers (PRIOR 1)

– Op maandelijkse of 2- maandelijkse sales meeting organiseren per agent of verdeler.

– Min. 1 maal per jaar in persoon ontmoeten

– Opvolgen welke demonstraties ze ingepland hebben.

– Opvolgen welke orders ze verwachten op korte termijn.

– Evalueren of hun demonstraties goed waren en de verwachte orders binnen kwamen.

– Per land, regio de ziekenhuizen in kaart brengen en de verdelers, agenten pushen de klanten contacten te verzamelen zodat comfo kan gestuurd worden en audit/demo ingepland kan worden ingeval van interesse.

– Geen “nee” of “het gaat niet” aanvaarden.

– Opvolgen dat agenten en verdelers bij zoveel mogelijk klanten een OHC hebben.

– Onderdelenpakket + OHC verkopen. Dat pakket ook opstellen.

– Demonstraties online aanmoedigen, organiseren en opvolgen.

– Agenten en verdelers ook ondersteunen bij vragen. Hun werkwijze goed uitleggen.
B) Opvolging bestaande klanten

– Opvolgen gebruik toestellen.

– Wijzigingen in audit? (nieuwe lift, helling, bed) opvolgen en offerte maken.

(zie werkwijze punt A) nieuwe klanten) terugkoppelen naar buitendienst met info.

– Opleiding voorzien (indien situatie in ziekenhuis dit toelaat en een opleiding niet nodeloos gegeven wordt)

– Klant/Agent/Verdeler informeren over nieuwe opties. Promomateriaal opstellen. (foto’s, brochures,video’s,…

– Terugname van oudere toestellen. Klant motiveren + Overnameprijs onderhandelen.

C) Rapportering Budget en Omzet

– Analyse opstellen van de cijfers

– Opstellen budget van de agenten en verdelers

– Rapport opstellen

– Rapport voorstellen tijdens managementvergadering.

D) Prospectie (Afhankelijk van de kandidaat – non prior)

– Regio: beperkt deel in Benelux of Europa om praktijkervaring te hebben.

– Wie/Welke klanten?

Apotheek, OK, Patientenvervoer, Afvaldienst, economaat, Sterilisatie, Technische Dienst, Radiologie, Spoed, Keuken, Drankentransport,..

Kortom: Logistieke diensten en diensten die voor gebruik Hovertech producten in aanmerking komen.

– Contactpersonen per dienst in kaart brengen en contacteren.

– Audit proberen in te plannen.

– Audit opvolgen (op papier zetten. (Opmetingsformulier + foto’s) + offerte aan klant bezorgen)

– Technisch terugkoppelen naar hun.

Ons aanbod

  • Je krijgt een marktconform loon.

Jouw profiel

  • Engels is een plus.
  • Basiskennis van Frans is een wens.
  • Communicatief persoon.
  • Geen ‘hokjes’ denker.
Plaats tewerkstelling:  Sint-Niklaas – Vacature nummer: 68281779

Dit is exact wat ik zoek, hoe solliciteer ik?

Stuur jouw sollicitatie en cv naar catherine@talentboxx.be

TOT HEEL BINNENKORT!

Groetjes,
Het Talentboxx team.

Niet helemaal wat je zoekt? Klik hier voor het overzicht van alle openstaande vacatures.