Jouw functie
Jobomschrijving Commerciële Opvolging Sales flow
De Jobomschrijving bestaat uit volgende KERNtaken:
Onderstaande is voor Benelux en Internationale klanten (90-95% bureau. 5-10% baan)
A) Sales opvolging agenten, verdelers, verkopers (PRIOR 1)
– Op maandelijkse of 2- maandelijkse sales meeting organiseren per agent of verdeler.
– Min. 1 maal per jaar in persoon ontmoeten
– Opvolgen welke demonstraties ze ingepland hebben.
– Opvolgen welke orders ze verwachten op korte termijn.
– Evalueren of hun demonstraties goed waren en de verwachte orders binnen kwamen.
– Per land, regio de ziekenhuizen in kaart brengen en de verdelers, agenten pushen de klanten contacten te verzamelen zodat comfo kan gestuurd worden en audit/demo ingepland kan worden ingeval van interesse.
– Geen “nee” of “het gaat niet” aanvaarden.
– Opvolgen dat agenten en verdelers bij zoveel mogelijk klanten een OHC hebben.
– Onderdelenpakket + OHC verkopen. Dat pakket ook opstellen.
– Demonstraties online aanmoedigen, organiseren en opvolgen.
– Agenten en verdelers ook ondersteunen bij vragen. Hun werkwijze goed uitleggen.
B) Opvolging bestaande klanten
– Opvolgen gebruik toestellen.
– Wijzigingen in audit? (nieuwe lift, helling, bed) opvolgen en offerte maken.
(zie werkwijze punt A) nieuwe klanten) terugkoppelen naar buitendienst met info.
– Opleiding voorzien (indien situatie in ziekenhuis dit toelaat en een opleiding niet nodeloos gegeven wordt)
– Klant/Agent/Verdeler informeren over nieuwe opties. Promomateriaal opstellen. (foto’s, brochures,video’s,…
– Terugname van oudere toestellen. Klant motiveren + Overnameprijs onderhandelen.
C) Rapportering Budget en Omzet
– Analyse opstellen van de cijfers
– Opstellen budget van de agenten en verdelers
– Rapport opstellen
– Rapport voorstellen tijdens managementvergadering.
D) Prospectie (Afhankelijk van de kandidaat – non prior)
– Regio: beperkt deel in Benelux of Europa om praktijkervaring te hebben.
– Wie/Welke klanten?
Apotheek, OK, Patientenvervoer, Afvaldienst, economaat, Sterilisatie, Technische Dienst, Radiologie, Spoed, Keuken, Drankentransport,..
Kortom: Logistieke diensten en diensten die voor gebruik Hovertech producten in aanmerking komen.
– Contactpersonen per dienst in kaart brengen en contacteren.
– Audit proberen in te plannen.
– Audit opvolgen (op papier zetten. (Opmetingsformulier + foto’s) + offerte aan klant bezorgen)
– Technisch terugkoppelen naar hun.
Ons aanbod
- Je krijgt een marktconform loon.
Jouw profiel
- Engels is een plus.
- Basiskennis van Frans is een wens.
- Communicatief persoon.
- Geen ‘hokjes’ denker.
Plaats tewerkstelling: Sint-Niklaas – Vacature nummer: 68281779
Dit is exact wat ik zoek, hoe solliciteer ik?
Stuur jouw sollicitatie en cv naar catherine@talentboxx.be
TOT HEEL BINNENKORT!
Groetjes,
Het Talentboxx team.