Jouw functie

In het magazijn in Bornem bied je assistentie om de logistieke processen in de juiste richting te sturen op vlak van planning, kwaliteit, organisatie en rendabiliteit.

Je staat in voor een transparante, vlotte proactieve communicatie met klanten en collega’s.

Je bent verantwoordelijk voor het magazijn- en stockbeheer.

Je volgt projecten, de gestelde targets en KPI’s op.

Je zorgt voor de administratieve afwikkelingen en pré-facturatie van de magazijnkosten.

Je zorgt mee voor de opvolging van de veiligheidsuitrusting van de chauffeurs, het magazijnreglement, het onderhoud van het magazijn.

Je zorgt voor een optimale teamspirit binnen je eigen afdeling en voor een goede samenwerking met de andere afdelingen.

Ons aanbod

• Een stabiel Belgisch familiebedrijf in volle groei

• Leuke behulpzame teamleden

• Een uitgebreid onboardingproces en on-the-job training

• Een interessant en aantrekkelijk loonpakket volgens pc 226.00.

Jouw profiel

• Je hebt bij voorkeur een bachelorsdiploma logistiek management aangevuld met een eerste werkervaring.

• Je hebt een goede operationele kennis van Nederlands, Frans, Engels (geschreven en gesproken).

• Je kan vlot overweg met MS Office toepassingen.

• Je bent gedreven en hebt een no-nonsense attitude.

• Je bent flexibel, stressbestendig en je stelt de juiste prioriteiten.

Wij werven aan op basis van competenties en talenten, ongeacht leeftijd, geslacht, origine, etnische identiteit, beperking, seksuele geaardheid, genderidentiteit, …

Plaats tewerkstelling: Puurs / Bornem  – Vacaturenummer: 71395927

Dit is exact wat ik zoek, hoe solliciteer ik?

Stuur jouw sollicitatie en cv naar hello@talentboxx.be

TOT HEEL BINNENKORT!

Groetjes,
Het Talentboxx team.

Niet helemaal wat je zoekt? Klik hier voor het overzicht van alle openstaande vacatures.