Breda, Rotterdam, Amsterdam.

Jobomschrijving:

  • U bent verantwoordelijk voor de totaalondersteuning van onze nieuwe en bestaande klanten in België. Van projectbespreking, implementatie van de oplossingen, tot helpdesk.
  • Ondersteuning bieden aan onze commerciële dienst tijdens werfbezoeken en projectbesprekingen.
  • Het configureren en implementeren van onze oplossingen bij onze klanten.
  • Verzorgen van de opleidingen aan verdelers, klanten en interne medewerkers.
  • Het analyseren en oplossen van storingen en gebruiksvragen via onze helpdesk.
  • Het signaleren van commerciële opportuniteiten naar ons sales team.
  • Deel uit maken van het permanentiesysteem.
  • De nodige feedback bezorgen aan onze product specialist en product owner voor de verdere ontwikkeling van onze producten.
  • Je reist vaak naar klanten.

Vereisten:

Diploma: Bachelor of gelijkwaardig door ervaring.
Ervaring: Ervaring in helpdesk of opleidingsomgeving is een sterke plus.
Talenkennis: NL en FR, tweetalig is een must.
IT: IT-kennis is een vereiste.
Rijbewijs: Rijbewijs B
Woonachtig te: In de ruime omgeving van Brussel.

Persoonlijkheden:

  • Organisatietalent
  • Flexibel
  • Analytisch
  • Klantgericht

Dat is net wat ik zoek, hoe stel ik mezelf kandidaat?

Stuur uw sollicitatie en CV naar hello@talentboxx.be. Als extraatje mag u altijd een persoonlijke videoboodschap toevoegen.

TOT HEEL BINNENKORT!

Groetjes, Het Talentboxx team.