Breda, Rotterdam, Amsterdam.
Jobomschrijving:
- U bent verantwoordelijk voor de totaalondersteuning van onze nieuwe en bestaande klanten in België. Van projectbespreking, implementatie van de oplossingen, tot helpdesk.
- Ondersteuning bieden aan onze commerciële dienst tijdens werfbezoeken en projectbesprekingen.
- Het configureren en implementeren van onze oplossingen bij onze klanten.
- Verzorgen van de opleidingen aan verdelers, klanten en interne medewerkers.
- Het analyseren en oplossen van storingen en gebruiksvragen via onze helpdesk.
- Het signaleren van commerciële opportuniteiten naar ons sales team.
- Deel uit maken van het permanentiesysteem.
- De nodige feedback bezorgen aan onze product specialist en product owner voor de verdere ontwikkeling van onze producten.
- Je reist vaak naar klanten.
Vereisten:
Diploma: Bachelor of gelijkwaardig door ervaring.
Ervaring: Ervaring in helpdesk of opleidingsomgeving is een sterke plus.
Talenkennis: NL en FR, tweetalig is een must.
IT: IT-kennis is een vereiste.
Rijbewijs: Rijbewijs B
Woonachtig te: In de ruime omgeving van Brussel.
Persoonlijkheden:
- Organisatietalent
- Flexibel
- Analytisch
- Klantgericht
Dat is net wat ik zoek, hoe stel ik mezelf kandidaat?
Stuur uw sollicitatie en CV naar hello@talentboxx.be. Als extraatje mag u altijd een persoonlijke videoboodschap toevoegen.
TOT HEEL BINNENKORT!
Groetjes,
Het Talentboxx team.