Doel van de functie:

Als Customer Service Representative maak je deel uit van het Customer Service Team en rapporteer je aan de Customer Service Manager. Je bent de spilfiguur in het klantenrelatiebeheer en je staat in voor de opvolging van de bestellingen, informatieverspreiding, facturatie en klachtenbehandeling. Je volgt het portofolio aan klanten op en bent hun vast aanspreekpunt, hiervoor ben je in nauw contact met onze planning, de Sales afdeling, het Financieel departement en de Productie. Als vast aanspreekpunt streef je naar een optimale dienstverlening, hoge klantentevredenheid en maximale verkoop.

Verantwoordelijkheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor het opnemen en verwerken van bestellingen, opmaken van pak-en leverbonnen, zendnota’s en klassement.
  • Je verzamelt alle klantengegevens en houdt hun dossiers actueel.
  • Je volgt de goederenstroom op van de bestelling tot de levering, door de opvolging van transport en leveringsdata.
  • Je zorgt voor een correcte facturatie.
  • Je informeert de klant tijdig in geval van problemen met zijn bestelling.
  • Je bezorgt indien gewenst een wekelijkse of een maandelijkse forecast aan de klant door middel van een planningsoverzicht en/of stocklijst.
  • Je stelt prijslijsten op en zorgt voor een regelmatige update, je ondersteund ook de Sales afdeling bij prijsaanvragen en stuurt offertes door naar de klant.
  • Je hebt rechtstreeks contact met onze klanten en zorgt bovendien voor de administratieve afhandeling van elk dossier.
  • Je verstrekt informatie en advies over de verschillende producten, diensten en oplossingen.
  • Je zorgt voor het creëren, behouden en verhogen van klantentevredenheid, je bent hun SPOC (= single point of contact) die alle vragen en klachten behandelt via de diverse communicatiekanalen.

Vereisten:

  • U bent sterk communicatief in het Nederlands, Frans en Engels. Kennis van het Duits is een pluspunt.
  • U heeft reeds een eerste relevante ervaring genoten als Customer Service Medewerker.
  • U heeft een hands-on mentaliteit en werkt probleemoplossend.
  • U bent sterk administratief.

Wat bieden we jou:

  • Je komt terecht in een jong dynamisch team in een bedrijf in volle groei.
  • Een mooi loon aangevuld met extralegale voordelen wacht op u.

Dat is net wat ik zoek, hoe stel ik mezelf kandidaat?

Stuur uw sollicitatie en CV naar hello@talentboxx.be. Als extraatje mag u altijd een persoonlijke videoboodschap toevoegen.

TOT HEEL BINNENKORT!

Groetjes,
Het Talentboxx team.